Blippi بخش اول

سن
سه سال
جنسیت
دختر/پسر
زبان
انگلیسی
زیرنویس
ندارد
سبک
داستانی
سال انتشار
2014
موضوع
Blippi بلیپی
به این مجموعه امتیاز دهید

توضیحات

مجموعه آموزشی بلیپی – Blippi در مورد شخصیتی به همین نام است. Stevin John با نام مستعار Blippi شناخته می شود.او یک سرگرم کننده و مربی کودکان آمریکایی در YouTube ، Hulu و Amazon Video است. شخصیت Blippi که جان به تصویر می کشد شخصیتی کودکانه ، پرانرژی و کنجکاو است.او همیشه کلاه آبی – نارنجی ، پیراهن آبی و پاپیون نارنجی دارد.

استوین جان “در محاصره تراکتور ، گاو و اسب” در النسبورگ ، واشنگتن بزرگ شد.او همیشه می گفت در کودکی آرزو داشته که یک راننده لیموزین یا یک خلبان جنگنده باشد. استوین جان در نیروی هوایی ایالات متحده به عنوان نائب دار هواپیمای C-17 Globemaster بود. در ۴ اسکادران Airlift خدمت وظیفه ای فعال داشت و یک جانباز نظامی است. وظایف او انجام محاسبات در طول پرواز بود.

ایده Blippi پس از بازگشت به النسبورگ به ذهن او رسید. او با دیدن برادرزاده دو ساله خود در حال مشاهده فیلم های بی کیفیت در YouTube به فکر این مجموعه افتاد.تصور او از شخصیت  Blippi شرح داده شده است.”یک انسان بزرگسال که لباس شاد و روشن می پوشد.او در مکانهای مختلفی می رقصد”. اولین ویدیوی Blippi در تاریخ ۲۷ ژانویه ۲۰۱۴ منتشر شد. خود جان در آن نقش Blippi را بازی کرد. تمام فیلمبرداری ، تدوین و گرافیک را خودش در فیلم های اولیه انجام می داد. جان با الهام از مربیان و سرگرمی های کودکان قبل از خود آرزو داشت که بلیپی را به عنوان یک آموزش و همانند تفکر و رفتار کودکان نشان دهد.

ذر نهایت این اثر با بیش از یک میلیارد بازدید در YouTube طرفداران زیادی را به خود اختصاص داد. تیم Blippi شروع به تولید فیلم به زبان اسپانیایی کردند. ایجاد Blippi Toys و ارائه DVD هم از دیگر کارهای آنها 
 

 

 

دیگر محصولات این گروه



طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top