زوتوپیا Zootopia انگلیسی

سن
شش سال
جنسیت
دختر/پسر
زبان
انگلیسی
زیرنویس
فارسی
سبک
ماجراجویی
سال انتشار
2016
موضوع
داستان خرگوش جسوری است که میخواهد پلیس باشد
به این مجموعه امتیاز دهید

توضیحات

اگر کودک شما کارتونهای مربوط به کودکان زیر یکسال تا 5سال را تماشا کرده و گوشش اصوات انگلیسی را می شناسد و الان تمایل به دیدن کارتونهای ماجراجویی و بلند دارد، این انیمیشن جذاب مناسب او است

نتیجه این انیممیشن بلند بر زبانآموزی شما:

-ریتم صحبت کردن مناسب(نه خیلی سریع)

-استفاده از کلمات با درجه سختی متوسط در این انیمیشن(که مناسب درک یک کودک انگلیسی زبان است و از کلمات تخصصی و ضربالمثلهای زباد استفاده نشده)

-چون ماجراجویی و کمدی است علاقه به تماشای انیمیشن تا آخر بوجود میاد و ناخودآگاه یک داستان (مجموعه ای از کلمات و جملات تکراری) رو میشنوید و این نقطه قوت انیمیشن است.

-وجود زیرنویس فارسی برای زبانآموزان بزرگسال برای درک بهتر و سریعتر(دفعه اول نسخه بدون زیرنویس را  همینچا تماشا کنید و اگر راهنمکایی بیشتر خواستید حتما پیام یدید و بپرسید)

 

این انیمیش محصول کمپانی معروف و محبوب والت دیزنی می باشد ، داستان شهری به همین نام است که در آن‌ حیوانات مختلف در کنار یکدیگر به صورت مسالمت آمیزی زندگی‌ می‌کنند. شهر زوتوپیا مانند تمام شهرهای مدرن امروزی از مناطق مختلفی‌ تشکیل شده و انواع و اقسام حیوانات در این شهر به کار و زندگی‌ مشغول هستند. اما هنگامی که خرگوش کوچکی به نام جودی به اداره ی پلیس این شهر منتقل می‌شود ، می‌فهمد که اولین خرگوش اداره ی پلیس است و درصدد ثابت کردن خود بر می‌آید. او برای اثبات خود ، با روباه حقه بازی به نام نیک همراه می‌شود تا معمای یک پرونده ی جنایی را حل کند و…

دیگر محصولات این گروه



طراحی سایت و سئو توسط بهار آرام
Top